28 Temmuz 2011 Perşembe

1975-1978 İTÜ (İstanbul Teknik Üniversitesi)'deki yıllarım'dan 4 fotoğraf

 Müjdat, Cemal, Kadir ve Atilla Erdoğan (Elektrik Mühendisliği Bölümünden arkadaşlarım)
 İTÜ'de okuduğum ilk yılda, Fatih'de Aydın Özel İdare Yurdunda Kaldım.
Soldan sağa oda arkadaşlarım, İbrahim (Kemalpaşalı, Yıldızda okuyordu), Kıbrıslı bir arkadaş, Aydınlı bir arkadaş, Ben ve Kelami Akgüneyli (Sonradan İzmir 9 Eylül Üniversitesi Hukuk Fakültesini  bitirdi)
 İTÜ, Makina Fakültesi, 1975 girişli sınıf arkadaşlarım
ayakta soldan sağa, İsmail Hakkı Sayın, Mustafa, Ali Haydar Çekiç, Nevzat Şanlı, Tanzer Özdemir, ...,..., Sami, ...., Oturanlar, Ben ve Fırat Meriç
...., Nevzat Şanlı, Ali Haydar Çekiç, Ben ve Mustafa

1 yorum:

  1. Hayatta olan Makina 1975 girişli tüm arkadaşlara merhaba. Ben 375071 Nejdet SAVAN

    YanıtlaSil